Handelsbetingelser

  • Generelt

Disse handelsbetingelser er gældende, når du handler hos Gaia Madservice via denne hjemmeside.

Inden du foretager et køb skal du acceptere handelsbetingelserne. Derfor håber vi, du vil tage dig tid til at læse det igennem. Vi har forsøgt at gøre det så kort og simpelt, som vi kan tillade os.

  • Fast levering / Abonnement

Først vælger du, hvilken retter du vil have i din måltidskasse, og hvor ofte du ønsker levering. Når du har valgt dette og bestilt, modtager du en aktiveringsmail til din nye kundekonto. Herfra kan du skifte, fjerne og tilføje retter. Du kan også springe leveringer over eller afmelde.

Skifter du tlf, e-mail eller adresse, informer og venligst herom.

Dit abonnement er et løbende abonnement uden binding.

  • Levering

Levering foregår søndag mellem 01-18. Dog først tirsdag ved levering til Bornholm. Du vil modtage en sms eller e-mail om forventet leveringstidspunkt når ruten er planlagt. Herefter kan du forvente at din mad kommer nogenlunde samme tid som ugen før. Maden bliver leveret i bæredygtig isoleret emballage hvor den kan holde sig kold indtil den kommer i køleskabet. Emballagen fra sidste levering, tages retur hvis den bliver stille frem lørdag aften.

Leveringspriser:

Bestillinger under 599,- // 69,-

Bestillinger over 599,- // Gratis

Vi levere de fleste helligdage, men skulle der ske at være et tilfælde hvor vi ikke levere, vil du modtage besked herom i god tid før.

Fortæl os gerne hvor du gerne vil have vi stiller maden, hvis du ikke er hjemme når vi kommer. Vores chauffører forsøger altid at finde den bedste sted at sætte kassen efter forholdende, men hvis du har en speciel instruks kan du informere os herom.

  • Pris og betaling

Alle priser er i danske kroner og inkl. moms.

Vi tager imod følgende kort

Visa
MasterCard
Foretager du et engangskøb vil beløbet for din bestilling blive trukket med det samme, og ikke ved afsendelse da vi handler ind til og laver maden efter bestilling.

Bestiller du inden deadline for bestilling tirsdag kl. 24 vil du modtage din måltidskasse den følgende søndag. Alle bestillinger efter deadline vil først komme ugen efter.

Når du opretter dit abonnement, giver du automatisk Gaia Madservice lov til at trække betalingen for dit abonnement løbende, indtil du opsiger dit abonnement eller sætter det på pause. Den første betaling trækkes når du bestiller første gang og efterfølgende betalinger bliver trukket efter deadline for bestilling til den følgende uge, tirsdag kl. 24, og du vil i den forbindelse modtage en kvittering via e-mail.

De data, som du sender i forbindelse med køb betalt med betalingskort, er krypteret via SSL kryptering. Det er derfor kun vores udbyder af betalingsløsning “Paylike”, der kan læse dem. Gaia Madservice eller andre har aldrig mulighed for at aflæse dine kortoplysninger

Du kan til enhver tid få slettet dine kortoplysninger ved at skrive en e-mail til kontakt@gaiamadservice.dk eller ved at ringe til os på tlf: 71 79 71 92

Sker der ikke betaling for dit abonnement, vil du ikke modtage din kasse med måltider.

  • Klub Gaia

Når du handler hos Gaia, så spiser du ikke bare grønt og godt, du er ovenikøbet med til at gøre verden til et grønnere, renere og smukkere sted at leve i. Hvis du opretter en kundeprofil i forbindelse med bestilling af en måltidskasse, kan du kan nemlig i kraft af vores bæredygtige fordelsprogram optjene Point ved at udføre en række handlinger. 

Disse Point kan bruges til at støtte en række forskellige, bæredygtige tiltag. Vi forbeholder os dog retten til løbende at justere værdierne for Point, dvs. antal Point, det kræver at støtte et tiltag, såvel som antal Point, der optjenes ved at udføre handlinger. 

Efter du har støttet et tiltag modtages der senest inden for 6 måneder og én uge dokumentation for dit bidrag som minimum via e-mail – hvis tidsfristen overskrides, er du berettiget til at få dine Point retur.

  • Forbehold for ændringer

Gaia Madservice kan ændre handelsbetingelserne, priser, leveringsdag mm, med passende varsel. Ved større ændringer vil der altid blive meldt tydeligt ud i god tid.

Du har altid ret til at afmelde dit abonnement.

Der kan forekomme ændringer i din levering i forhold til din bestilling. Vi bestræber os på at det ikke skal ske, men vi laver en ret præcis mængde mad for at undgå madspild og af og til rammer vi forkert. Det betyder også, at vægten af vores færdigretter kan svinge op til 5% fra den angivne vægt. I tilfælde af, at vi ikke kan levere en eller flere af dine bestilte produkter, vælger vi noget tilsvarende. Er du ikke tilfreds med den erstatningsvare du har fået er du velkommen til at kontakte os og få pengene retur for det manglende.

  • Opsigelse

Du kan opsige dit abonnement når som helst, dog skal det ske senest tirsdag kl. 24 for levering til den kommende uge. Bemærk, at opsigelse af abonnementet inden den første levering først vil have virkning fra og med den efterfølgende levering, således at du altid vil modtage den første kasse.

Du kan opsige dit abonnement ved at logge ind på din medlemside her på hjemmesiden og finde knappen til at afmelde. Har du problemer med dette kan du kontakte os på tlf: 71 79 71 91

  • Fortrydelseret

Der gælder ingen fortrydelsesret på fødevarer lavet på bestilling, men du er aldrig forpligtet til at købe flere måltidskasser efter den første.

  • Reklamation

Der gælder reklamationsret efter købeloven. Vi kan kontaktes på kontakt@gaiamadservice.dk eller på tlf: 71 79 71 91

Reklamationer skal altid foretages hurtigst muligt.

Såfremt du finder det nødvendigt har du altid ret til at klage til: Center for Klageløsning i Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg. Dette kan gøres via hjemmesiden, www.forbrug.dk. Ved indgivelse af en klage skal du oplyse vores e-mailadresse kontakt@gaiamadservice.dk

Hvis du er statsborger i en anden EU-medlemsstat end Danmark, kan du klage via EU-Kommissionens online klageportal på siden: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

  • Persondatapolitik

Hos Gaia Madservice betyder det meget for os, at dine personlige oplysninger opbevares sikkert og fortroligt. Hvordan vi håndtere det kan du læse om i vores persondatapolitik.

  • Kontaktoplysninger

Hvis du har spørgsmål til dit abonnement, vores handelsbetingelser eller andet, er du velkommen til at kontakte os på mail: kontakt@gaiamadservice.dk eller telefon: 71 79 71 92.

Handelsbetingelser er opdateret August 2021