1. Generelt

Disse handelsbetingelser er gældende, når du handler hos Gaia Madservice via denne hjemmeside

Inden du foretager et køb skal du acceptere handelsbetingelserne. Derfor håber vi du vil tage dig tid til at læse det igennem, vi har forsøgt at gøre det så kort og simpelt som vi kan tillade os. 

2. Dit abonnement

Først vælger du hvilken retter du vil have i din måltidskasse og hvor ofte du ønsker levering. Når du har valgt dette og bestilt, modtager du en aktiveringsmail til din nye kundekonto. Herfra kan du skifte, fjerne og tilføje retter. Du kan også springe leveringer over eller afmelde.

Skifter du tlf, email eller adresse, informer og venligst herom.

Dit abonnement er et løbende abonnement uden binding. Læs mere om opsigelse under pkt. 5.

3. Levering

Levering foregår natten til mandag, således din madkasse står klar til dig når du vågner mandag. Maden bliver leveret i bæredygtig isoleret emballage hvor den kan holde sig kold indtil den kommer i køleskabet. 

Leveringspriser: 

Bestillinger under 599,- // 69,-

Bestillinger over 599,- // Gratis

Vi levere de fleste helligdage, men skulle der ske at være et tilfælde hvor vi ikke levere, vil du modtage besked herom i god tid før.

Fortæl os gerne hvor du gerne vil have vi stiller maden. Dette er især vigtig hvis du bor i en opgang. I så fald skal vi enten have vejledning om et andet sted at stille leveringen(kælderrum evt.) eller vi skal have en kode/nøgle. Hvis dette er nødvendigt kontakt os da inden bestilling på kontakt@gaiamadservice.dk eller tlf: 71 79 71 91

3. Pris og betaling

Alle priser er i danske kroner og inkl. moms.

Vi tager imod følgende kort

  • Visa
  • MasterCard

Foretager du et engangskøb vil beløbet for din bestilling blive trukket med det samme, og ikke ved afsendelse da vi handler ind til og laver maden efter bestilling. 

Bestiller du inden deadline for bestilling onsdag kl. 24 vil du modtage din måltidskasse den følgende mandag. Alle bestillinger efter deadline vil først komme ugen efter. 

Når du opretter dit abonnement, giver du automatisk Gaia Madservice lov til at trække betalingen for dit abonnement løbende, indtil du opsiger dit abonnement eller sætter det på pause. Den første betaling trækkes når du bestiller første gang og efterfølgende betalinger bliver trukket efter deadline for bestilling til den følgende uge, onsdag kl. 24, og du vil i den forbindelse modtage en kvittering via email. 

De data, som du sender i forbindelse med køb betalt med betalingskort, er krypteret via SSL kryptering. Det er derfor kunvores udbyder af betalingsløsning “Stripe”, der kan læse dem. Gaia Madservice eller andre har aldrig mulighed for at aflæse dine kortoplysninger

Du kan til enhver tid få slettet dine kortoplysninger ved at skrive en email til kontakt@gaiamadservice.dk eller ved at ringe til os på tlf: 71 79 71 

Sker der ikke betaling for dit abonnement, vil du ikke modtage din kasse med måltider.

4. Forbehold for ændringer

Gaia Madservice kan ændre handelsbetingelserne, priser, leveringsdag mm, med passende varsel. Ved større ændringer vil der altid blive meldt tydeligt ud i god tid. 

Du har altid ret til at afmelde dit abonnement.

5. Opsigelse

Du kan opsige dit abonnement når som helst, dog skal det ske senest onsdag kl 24 for levering til den kommende uge. Bemærk, at opsigelse af abonnementet inden den første levering først vil have virkning fra og med den efterfølgende levering, således at du altid vil modtage den første kasse. 

Du kan opsige dit abonnement ved at logge ind på din medlemside her på hjemmesiden og finde knappen til at afmelde. Har du problemer med dette kan du kontakte os på tlf: 71 79 71 91

6. Fortrydelsesret

Der gælder ingen fortrydelsesret på fødevarer, men du er aldrig forpligtet til at købe flere måltidskasser efter den første.

7. Reklamation

Der gælder reklamationsret efter købeloven. Vi kan kontaktes på kontakt@gaiamadservice.dk eller på tlf: 71 79 71 91

Reklamationer skal altid foretages hurtigst muligt.

Såfremt du finder det nødvendigt har du altid ret til at klage til: Center for Klageløsning i Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg. Dette kan gøres via hjemmesiden, www.forbrug.dk. Ved indgivelse af en klage skal du oplyse vores emailadresse kontakt@gaiamadservice.dk 

Hvis du er statsborger i en anden EU-medlemsstat end Danmark, kan du klage via EU-Kommissionens online klageportal på siden: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

8. Persondatapolitik

Hos Gaia Madservice betyder det meget for os, at dine personlige oplysninger opbevares sikkert og fortroligt. Hvordan vi håndtere det kan du læse om i vores persondatapolitik.

9. Kontaktoplysninger

Hvis du har spørgsmål til dit abonnement, vores handelsbetingelser eller andet, er du velkommen til at kontakte os på mail: kontakt@gaiamadservice.dk eller telefon: 71 79 71 91.

Handelsbetingelserne er opdateret Maj 2020.